Kamu hizmetlerinin sunumunda toplam kalite yönetimi
Künye
Cansız, H . (2001). KAMU HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA TOPLAM KALİTE YÖNETIMİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2 (2) , 291-306Özet
İletişimin yaygınlaştığı günümüzde, gerek insanların ve gerekse toplumlarm beklentileri sürekli artmaktadır. Yönetişim konusundaki iyileştirme çabalarından birisi de “Toplam Kalite Yönetimi” anlayışının kamusal hizmetlerin sunumunda uygulanabilmesi arayışıdır. Bu çalışma kısaca kamu hizmetlerin sunumda toplam kalite yönetiminin uygulanabilmesini tartışmaktadır. Due to very popularitiy of communication at present, both people and societies’ expectations are increasing. One of betterment efforts in governance is that how total quality management can be implemented in supplying public services. This paper, in short, argues whether total quality management in supplying public service is possible to implement.
Kaynak
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiCilt
2Sayı
2Bağlantı
http://hdl.handle.net/11630/1389https://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61240/911633
Koleksiyonlar
- Cilt 2 : Sayı 2 [22]