• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Tezler
  • Yüksek Lisans Tezleri
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Enstitüler
  • Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Tezler
  • Yüksek Lisans Tezleri
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

İlköğretim Okullarında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarının Sınıf Öğretmenlerinin Performansına Etkisi

Thumbnail

Göster/Aç

Tez Dosyası (696.6Kb)

Tarih

2008

Yazar

Bulut, Mevlüt

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Bu çalışmanın amacı, İlköğretim okullarındaki istenmeyen öğrenci davranışlarının sınıf öğretmenlerinin performansına etkisini tespit etmektir. Tespit edebilmek için örneklem olarak alınan okullarda “anket” çalışması uygulanmıştır. Bu çalışmanın evreni, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı Afyonkarahisar ilindeki ilköğretim okulları ile bu okullarda görev yapan öğretmenlerdir. Araştırma örneklemi olarak il merkezindeki ilköğretim okullarında görev yapan 135 sınıf öğretmeni, Emirdağ ilçe merkezi ve merkeze bağlı kasabalardaki ilköğretim okullarında görev yapan 35 sınıf öğretmeni, İhsaniye ilçe merkezi ve merkeze bağlı ilköğretim okullarında görev yapan 30 sınıf öğretmeni alınmıştır. Bu ilköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerine uygulanan, anket sonuçlarına göre değerlendirme yapılmıştır. Araştırmanın bulguları şu şekilde özetlenebilir: İlköğretim okullarındaki İstenmeyen öğrenci davranışlarının cinsiyet, meslekteki kıdem ve medeni duruma göre öğretmen davranışlarına etkisi olup olmadığı araştırılmış ve ortalamalar farklı olmasına rağmen verilen cevaplarda cinsiyet, meslekteki kıdem ve medeni duruma göre istatiksel anlamlı bir farklılık görülmemiştir.
 
The purpose of this study was to determine the effect on the performance of teachers in the primary schools of student behaviors. In order to identify a sample of schools received "survey" has been applied. The population of this study are the teachers in this school and primary school in Afyonkarahisar attached to the Ministry of Education. Research serving 135 teachers in primary schools in the city center as the exemplar, Emirdağ district and working in primary schools in the center of town depending on 35 classroom teachers, 30 teachers working in the İhsaniye district center and connected to primary schools were. This applied to the elementary school classroom teachers in the evaluation was made according to the survey results. The findings of the study can be summarized as follows: gender unwanted student behavior in primary school, according to the seniority and marital status, profession have investigated whether the effects of teacher behavior and the average gender in the answers given, although different, there was no statistically significant difference according to the seniority marital status and occupation.
 

Bağlantı

http://hdl.handle.net/11630/3171

Koleksiyonlar

  • Yüksek Lisans Tezleri [1231]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@AKÜ

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKünyeye GöreKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKünyeye GöreKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Afyon Kocatepe Üniversitesi || OAI-PMH ||

Afyon Kocatepe Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Afyon, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Creative Commons License
Afyon Kocatepe Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@AKÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.