Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTürkmen, Lütfullah
dc.contributor.authorBaysal, Özgür
dc.date.accessioned2015-03-25T12:00:28Z
dc.date.available2015-03-25T12:00:28Z
dc.date.issued2006
dc.date.submitted2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3315
dc.description.abstractBu çalışmada sınıf öğretmenlerinin mesleki örgütlenme tutumları incelenmiştir. Mesleki örgütlenme tutumları; cinsiyet, kıdem, görev özellikleri ve eğitim durumları gibi faktörlerde hesaba katılarak incelenmiştir. Mesleki örgütlenme; üye olma nedenleri, üye olmama nedenleri, sendika seçimini etkileyen faktörler ve mesleki örgütlerden beklenti boyutları doğrultusunda incelenmiştir. Cinsiyet faktörünün mesleki örgütlenme tutumlarını doğrudan etkilemediği; kıdem yılına göre, görev özelliklerine göre ve eğitim durumlarına göre mesleki örgütlenme tutumlarının farklı olduğu görülmüştür.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study was to investigate elementary teachers’ attitudes toward vocational organization (techer unions). Their vocational organization attitudes were closely examined at the base of gender, the nember years that they have worked as teacher, and the schools they were graduated. The reasons of elementary teachers organized vocationally were elaborately studied at the membership status, choosing teacher unions, and the expectations from unions. While elementary teachers show no difference in gender being a member or not in a teacher organization, the number of years they have worked and the schools they graduated to become a teacher indicate differences in the attitudes toward organize vocationally.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖrgüten_US
dc.subjectSendika.en_US
dc.subjectMesleki Örgüten_US
dc.titleSınıf Öğretmenlerinin Mesleki Örgütlenme Tutumları Uşak Örneğien_US
dc.title.alternativeElementary School Teachers’ Attitudes Toward Vocational Organization (Union): As a Sample of Uşak Provinceen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster