Bölüm "Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilimdalı" Enstitüler için listeleme
Toplam kayıt 37, listelenen: 21-37
-
Özelleştirme Sürecindeki Tedaş’ın (Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi) Yeniden Yapılandırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Çalışmada, özelleştirme sürecindeki TEDAŞ’ın (Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi) yeniden yapılandırılması, genel perspektifte özelleştirmenin amaçları ile bağlantı kurularak, elektrik dağıtım sektöründeki özelleştirme ... -
Son-Adım Tedarik Zinciri Stratejilerinin Türkiye’deki Online Süpermarketlerin Performansına Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu çalışmada Türkiye’de faaliyet gösteren online süpermarketlerin uygulamış olduğu son-adım tedarik zinciri stratejilerinin online süpermarketlerin performansına etkisi ve uygulanan son adım tedarik zinciri stratejilerinin ... -
Tarımsal Pazarlama Sorunları ve Sultandağı Krazı Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu çalışma Türkiye’de tarımsal pazarlamanın sorunlarını tespit etmek amacıyla hazırlanmıştır. Uygulama bölümünde Afyonkarahisar’a bağlı Sultandağı ilçesinde kiraz pazarlaması üzerine bir araştırma yapılmıştır. Araştırma ... -
Teknoloji Kabulünün Sanal Organizasyonların E-Hizmet Kalitesine Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Sanal organizasyonlarda müşteri sürekliliğinin sağlanabilmesinde tüketicilerin bilişim teknolojilerini kabul etmeleri oldukça önemlidir. Müşteriler teknolojiyi kabul ettikleri ölçüde sanal organizasyonlarla olan ilişkilerini ... -
Teknolojik Gelişmeler Karşısında Banka Muhasebesi İşlem Süreci ve Otomatik Vezne Makinesi (Atm) İşlemlerinin Muhasebeleştirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Teknolojik gelişmelerin, her alanda olduğu gibi bankacılık alanında da hayatımızı oldukça kolaylaştırdığı bir gerçektir. Teknolojinin gelişmesi ile bankalarda işlem süreci kısalmıştır. Daha çok makine, daha az insan gücüyle ... -
Termal Otel Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmanın amacı, termal otel web sitelerinin tasarımında ön plana çıkan unsurları tespit etmektir. Burada teknik özellikler ve pazarlama amacıyla kullanılan özellikler ayrı ayrı ele alınmıştır. Ayrıca termal otellerinin ... -
Termal Turizm İşletmelerinde Sağlık Beklentileri Ve Müşteri Memnuniyeti
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Bu çalışmanın amacı, Türkiye’deki termal turizm işletmelerinin yapısını incelemek, bu yapı içerisinde müşteri beklentilerini belirleyerek, sağlık beklentilerinin karşılanıp karşılanamamasının, konaklama işletmelerinde ... -
TFRS 8 Faaliyet Bölümleri Standardının Getirdikleri ve Borsaya Kote (İMKB 100) Şirketler Üzerine Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)İşletmeler, dünya ticaret hacminin büyümesi ile beraber birden çok alanda faaliyet göstermeye başlamıştır. Bunun sonucu olarak da işletmelerin faaliyetlerinin, bölümlere ayrılarak incelenmesi ihtiyacı ortaya çıkmıştır. ... -
Turistik Satın Alma Davranışında Destinasyon İmajının Rolü Afyonkarahisar Bölgesinde Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Turistik satın alma süreci birçok faktörün etkisiyle şekillenmektedir. Bu süreci etkileyen faktörlerden birisi de destinasyon imajı ve destinasyon markasıdır. Destinasyon imajı turistlerin tatil yeri seçiminde destinasyonla ... -
Turizm Çeşitlendirmesi Kapsamında Ekoturizmin Ürünü Olarak Tatil Çiftlikleri: Türkiye’deki Tatil Çiftliklerine Yönelik Swot Analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Ekoturizmin bir ürünü olarak tatil çiftlikleri, Avrupa, Amerika, Avustralya ve Yeni Zelanda’da bir sektör halini almıştır. Türkiye’de ise tatil çiftlikleri, henüz birkaç yıldır tanınmaya başlayan bir turizm çeşididir. ... -
Tüketici Algısı Açısından Kurumsal İtibar İle Marka Değeri İlişkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Kurumsal itibar, kurumun çalışmalarından etkilenen ve kurumu etkileyen çevrenin oluşturduğu kurumsal paydaşların kurum hakkındaki rasyonel ve duygusal değerlendirmelerinden oluşmaktadır. Marka değeri ise işletmenin sahip ... -
Türk Lojistik Altyapısının İntermodal Taşımacılık Açısından Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Farklı taşıma modlarının birlikte kullanıldığı taşımacılık türü olan intermodal taşımacılığın konu alındığı bu tez çalışmasında, intermodal taşımacılığın Türk lojistik sektörü ve Türk ekonomisinin gelişimine katkılarına ... -
Türkiyede Yüksek Öğretim Finansman Politikaları ve Kurum Başarısına Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu çalışmada, fakültelerin kullandıkları finansman ile fakültelerin mezun öğrencilerinin başarısı arasında doğrusal bir ilişki olup olmadığı tespit edilmeye çalışılmaktadır. Buradan hareketle fakülte bazında kullanılan ... -
Türkiye’de Makroekonomik Faktörlerin Konut Fiyatına Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Konut, hanehalkı toplam servetinin önemli bir kısmını oluşturmaktadır. Bu nedenle konut fiyatlarındaki değişimler, hanehalkının yatırım ve tüketim kararlarını önemli ölçüde etkiler. Kout fiyatlarında meydana gelen bir ... -
Uluslararası Taşıma ve Ticarette Lojistik Köylerin Sağladığı Rekabet Avantajları: Bir Model Önerisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Son otuz yıldır sanayide görülen hızlı gelişmeler beraberinde ham madde, yarı ve tam mamul ürün ve stokların akışını da hızlandırmıştır. Bu hızlı akış, lojistik sektörünün büyümesine neden olmuştur. Büyüyen lojistik sektörü, ... -
Vadeli İşlem Piyasası ile Spot Piyasa Oynaklığı Arasındaki İlişki: İzmir Vadeli Eylem ve Opsiyon Borsası Üzerine Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Finansal piyasalarda meydana gelen dalgalanmalar, yatırımcılar açısından risk yönetiminin ve vadeli işlemlerin önemini artırmaktadır. Vadeli işlem piyasası ile spot piyasalar sürekli etkileşim içerisinde olup, iki piyasa ... -
Yerel Kalkınma ve Rekabet Aracı Olarak Şehir Pazarlamasında Yatırımcıların Yatırım Destinasyon Tercih Yapılarının Belirlenmesi ve Uşak Tekstil Sektöründe Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Son 20-30 yıldır yaşanan köklü değişimler pazarlama yaklaşımını şehirler için zorunluluk haline getirmiştir. Ürünler gibi şehirlerin de pazarlanabileceği varsayımına dayanan şehir pazarlaması ile şehirler için doğru hedef ...