Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Çokuluslu İşletmelerde Rekabet Avantajı Sağlamanın Bir Aracı Olarak Kültürel Farklılıkların Yönetimi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Günümüz işletmeleri, giderek artan bir hızla yerel işletme aşamasından, çok uluslu işletmelere dönüşme eğilimindedirler. Bu işletmelerin küresel pazarlarda, rekabet avantajı yaratan faktörleri ise örgüt yapısı, işletme ...
Örgütsel Bağlılık, İş Motivasyonu Ve İş Performansı Arasındaki İlişki: Antalya’da Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir İnceleme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Hizmet sektörü içinde yer alan otel işletmeleri, ulusal ekonomi içinde önemli bir yer tutmaktadır. Otel işletmelerinde çalışanların örgütsel bağlılıkları, iş motivasyonları ve iş performansları, işletmelerin amaçlarına ...
Örgütsel Performansın Ölçülmesinde Çok Boyutlu Ölçüm Yaklaşımları Ve Performans Prizmasına İlişkin Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
İşletmeler yaptıkları işte ne ölçüde başarılı olduklarını saptamak, rakiplerine göre kendi durumlarını ortaya koyabilmek ve faaliyet gösterdikleri alanda yerlerini belirlemek amacıyla performans ölçüm yöntemlerine ihtiyaç ...
Yönetsel Yetkinliklerin Analizi Ve Yönetim Düzeyleri Açısından Yönetsel Yetkinliklere İlişkin Model Önerisi: Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Yetkinlik kavramı organizasyonlar açısından son yılların en önemli konuları arasında yer almaktadır. Rekabetin yüksek olması, müşteri beklentilerinde yaşanan değişimler, teknolojik değişimlerin çok hızlı yaşanması ...
Temel Yeteneklerin Stratejik İttifak Oluşumundaki Önemi Ve Stratejik Performansa Etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Küreselleşme ile beraber 1980’li yıllardan itibaren işletmelerin faaliyet gösterdiği piyasalar önemli değişimler yaşamaya başlamıştır. Buna bağlı olarak coğrafi, ekonomik, siyasi ve kültürel sınırların ortadan kalkması ve ...