Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSavaş, Kenan
dc.date.accessioned2018-06-21T11:33:27Z
dc.date.available2018-06-21T11:33:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://amader.aku.edu.tr/wp-content/uploads/2018/02/c4s7_12.-kenan-sava%C5%9F.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4824
dc.description.abstractBu araştırma mesleki müzik eğitimi veren devlet konservatuvarlarındaki kanun eğitiminin içerik ve yöntemlerinin irdelenmesini, problemlerin saptanmasını, var olan problemlere yönelik çözüm önerileri getirilmesini ve bu sayede kanun eğitiminin geliştirilmesine katkı sağlanmasını amaçlamaktadır. Araştırma genel çerçevesi, amacı ve yöntemi bakımından tarama modelini esas alan betimsel bir araştırmadır. Konuyla ilgili çeşitli kaynakların taranmasıyla ön bilgilere ulaşılmış, veri toplama aracı olarak örneklemde yer alan Gazi Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Selçuk Üniversitesi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarında kanun eğitimi dersi vermekte olan öğretim elemanlarına “Yapılandırılmış Görüşme” tekniği uygulanmıştır. Bununla birlikte mesleki müzik eğitimi veren devlet konservatuvarlarındaki kanun eğitiminin, başlangıç düzeyinde ders içeriğinin ve kullanılan yöntemlerin belirlenmesi hedeflenmiş ve elden edilen verilerden yola çıkarak kanun eğitimine katkı sağlayacağı düşünülen önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractThis reseach aims to scrutinize contents and methods of kanun education in state conservatories which gives professional music education to state the problems about it, to determine resolution advisory on substantial problems, and by this means to contribute on progression of kanun education. It is a descriptive study based on screening model in terms of its purpose and methods. First of all the preliminary information of this study is acquired by searching various related sources. A structured query was applied as data collection device to kanun instructors who give lessons in state conservatories of Gazi University, Ege University, Selçuk University, and Afyon Kocatepe University. In addition to this it aims to state beginner curriculum and methods of kanun education in state conservatories which gives professional music education. And also based on these data, some suggestions which were supposed to make contribution to kanun education were proposed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.5578/amrj.66455en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKanunen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectYöntemen_US
dc.subjectİçeriken_US
dc.titleMesleki müzik eğitimi veren devlet konservatuvarlarındaki kanun eğitiminin içerik ve yöntem bakımından incelenmesien_US
dc.title.alternativeAn ınvestigation on contents and methods of kanun education in state conservatories which gives professional music educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”en_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage22en_US
dc.identifier.issue7en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster