Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Gastronomi alanında yayınlanan makalelerin bibliyometrik profili (2013-2017)
(Sosyal Bilimler Dergisi - The Journal of Social Sciences, Ocak 2019)
Bu araştırmanın amacı Türkiye’de gastronomi alanında yazılmış makalelerin
bibliyometrik olarak incelenmesidir. Araştırmanın evrenini, Türkiye’de 2013-2017
yılları arasında gastronomi alanında yayınlanan makaleler ...
Turizm alanında önlisans eğitimi alan öğrencilerin staj öncesi ve sonrası görüşlerinin karşılaştırılması Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
(Özel Akademi Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2010)
Bu araştırmanın amacı turizm alanında önlisans eğitimi alan öğrencilerin, staj öncesi ve sonrası görüşlerinin karşılaştırılmasıdır. Araştırmada veri toplama yöntemi olarak anket tekniğinden faydalanılmış olup, oluşturulan ...
Turizm işletmelerinin iş etiğine yönelik uygulamalarının çalışma yeri tercihindeki önemi: Turizm öğrencileri üzerinde bir araştırma
(Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, turizm sektöründeki işletmelerin iş etiğine
ilişkin uygulamalarının, üniversite düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin
çalışacakları işletme tercihlerindeki önem derecesini belirleyebilmektir. ...
The effects of servicescape on the emotional states and behavioural responses of hotel guests
(2019)
The aim of this paper is to reveal the influence of servicescape of hotel businesses on the emotional states and behavioural responses of guests. Data collected from 211 participants, was tested by using Regression Analysis ...
İnsan kaynakları yönetimi işlevi olarak personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme ile ilgili sorunlar: Turizm işletmeleri örneğinde teorik bir inceleme
(İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, 2018)
Personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme, insan kaynakları yönetiminin
en önemli ve bir o kadar da zor olan işlevleri arasındadır. Bu araştırmanın amacı,
emek-yoğun özelliğiyle bu önemin daha fazla hissedildiği ...
Turizm işletmelerinde insan kaynakları yönetimi işlevi olarak performans değerlendirme ve sorunlar: Kavramsal bir değerlendirme
(İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi, 2019)
Bu çalışma, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetinin doğrudan çalışan
performansına bağlı olduğu turizm işletmelerinde, performans değerlendirme
faaliyetlerinde ortaya çıkan sorunların belirlenmesi, önlenmesi ve ...
Güçlendirmede yönetici ve işgören algılamalarının karşılaştırılması
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmeleri yöneticilerinin güçlendirme kapsamındaki uygulamalarının, işgören beklentilerini
karşılayıp karşılamadığını; yönetici ve işgören algılamaları çerçevesinde belirleyebilmektedir. ...
Eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına yönelik tüketici algılamaları
(2013)
Bu çalışmanın amacı, eğitim destekli kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarının tüketici
bakış açısıyla değerlendirilmesidir. Bu amaç doğrultusunda çalışmada kurumsal sosyal sorumluluk kavramı
açıklanmakta ve özellikle ...
The effect of servant leadership on psychological empowerment and organizational ıdentification
(2019)
Purpose – The aim of this study is to determine the effects of servant leadership on
psychological empowerment and organizational identification.
Design/methodology/approach – Within the context of quantitative research ...