Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisi: zincir otel işletmelerinde bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın temel amacı bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisini ortaya koymaktır. Literatürde dönüştürücü liderlerin bilgi yönetimi uygulamaları üzerindeki etkisini ...
Otel işletmelerinde işe bağlılık düzeyinin arttırılması: İşgören fedakârlık tutumunun rolü
(2016)
Günümüz iş yaşamı koşulları otel işletmelerini rekabet üstünlüklerini devam ettirebilmek adına diğer tüm işletmelerde olduğu gibi yüksek performans gösteren ve verimli işgörenler istihdam etmeye zorlamaktadır. Belirli iş ...
Otel işletmelerinde dış kaynak kullanımının tercih edilmemesi: Termal oteller üzerine bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın amacı, termal otel işletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı (DKK) stratejisinin tercih edilmeme nedenlerinin saptanmasıdır. Araştırma verileri, Türkiye’de faaliyet gösteren ve DKK uygulamayan 42 adet termal otel ...
The effect of psychological empowerment on organizational silence in hotels
(2016)
The aim of this study is to determine whether psychological empowerment (PE) is related with or have any effects on organizational silence (OS) in hotel enterprises. Relevant data was collected via ...
İşletmelerde örtük bilginin dışsallaştırılması sürecinde insan kaynakları yönetiminin rolü: Termal oteller örneği
(2016)
Rekabet gücü yüksek işletmelerin özgün süreçlere sahip olma ve yenilikçi süreçler ile
yeni koşullara hızlı adapte olabilme yeteneği ile özdeşleştirildiği günümüz piyasa
koşulları bilgiyi işletmeler için vazgeçilmez ...
Fuar organizatörlerinin bakış açısıyla fuar organizasyonlarının belirleyicileri ve yaşanan sorunlar
(2016)
Birçok farklı değişkenden etkilenen karmaşık yapısı ve farklı paydaşların koordi-nasyonunu gerektiren niteliği fuar organizasyonlarının anlaşılmasını bir kat daha zor ve önemli hale getirmektedir. Fuar organizasyonu sürecini ...
Duygusal zekânın örgütsel sinizme etkisi: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, otel işletmeleri işgörenlerinin duygusal zekâ düzeylerinin
örgütsel sinizm davranışları üzerindeki etkisinin belirlenmesidir. Afyonkarahisar
merkezde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmeleri ...
Kadın işgörenlerin karşılaştığı sorunların iş bırakma eğilimlerine etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016)
Dünya nüfusunun yarısını (%49,7) oluşturarak önemli bir paya sahip olan kadının, çalışma
yaşamındaki önemi de büyüktür. Üstelik çalışma yaşamında yer alan kadınların, gerek ev işleri ve gerek
annelik rollerinden dolayı ...
Belediyelerin turizme yönelik faaliyetleri yeterli mi yerel halkın bakış açısıyla bir değerlendirme Afyonkarahisar ve Sandıklı örneği
(T.C. Bilim, Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı Verimlilik Genel Müdürlüğü, Verimlilik Dergisi, 2016)
Bu araştırmanın amacı, Afyonkarahisar ve Sandıklı belediyelerinin turizme
yönelik faaliyetlerinin ne derece yeterli olduğunun, ilgili yörelerde yaşayanların
bakış açısıyla değerlendirilmesidir. Araştırmada, belediyelerin ...
Turizm işletmelerinde hizmetiçi eğitim sorunları ve çözümünde insan kaynakları yönetimi biriminin rolü: Kavramsal bir değerlendirme
(AnadoluBil Meslekyüksekokulu Dergisi, 2016)
The achievement of the set goals of the enterprises is one of the most
important purposes of the HRM unit. For this purpose, the HRM units
perform in-service training activities for employee in order to increase
efficiency ...