Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Üniversite mezunu çalışanların bakış açısıyla otel işletmelerinin sorunları Antalya'daki 5 yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
(2010)
Bu araştırmanın amacı, üniversite düzeyinde eğitim almış otel işletmeleri çalışanlarının bakış açısıyla, otel işletmelerinin
karşı karşıya kaldığı sorunların belirlenmesidir. Otel işletmelerinin sorunlarının belirlenmesine ...
Otel işletmeleri işgörenlerinin iş doyum düzeyleri: Sayfiye ve şehir otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2010)
Hangi sektörde faaliyette bulunursa bulunsun, bir örgütte çalışan işgörenlerin iş
doyumlarının, istedikleri seviyede olması, işgören performansı ve örgütsel verimlilik
açısından son derece önemlidir. Bu bakımdan, iş ...
Otel işletmelerinde operasyonel risk yönetimi: Ankara’daki dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
(2011)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmelerinin operasyonel risk kapsamındaki
uygulamalarını belirleyebilmektir. Bu kapsamda, Ankara’da faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı
otel işletmeleri yöneticilerine anket uygulanmıştır. ...
Mobbing ile örgütsel bağlılık ilişkisi: Şehir ve sayfiye otellerinde bir uygulama
(2012)
Bu araştırmanın amacı şehir ve sayfiye otel işletmeleri işgörenlerinin mobbing
algılamaları ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesidir.
Araştırmada veri toplama yöntemi olarak anket tekniğinden ...
Turizm işletmelerinde hizmetiçi eğitim sorunları ve çözümünde insan kaynakları yönetimi biriminin rolü: Kavramsal bir değerlendirme
(AnadoluBil Meslekyüksekokulu Dergisi, 2016)
The achievement of the set goals of the enterprises is one of the most
important purposes of the HRM unit. For this purpose, the HRM units
perform in-service training activities for employee in order to increase
efficiency ...
Hastane işletmelerinde mobbingin örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Afyonkarahisar'da bir uygulama
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı sağlık çalışanlarının mobbing algısının örgütsel
yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Çalışmanın örneklemi,
Afyonkarahisar il merkezinde faaliyet gösteren hastanelerde görev ...
Somut olmayan kültürel miras değerlerinin turizme yansımaları: Ebru sanatı üzerine bir inceleme
(2020)
Somut olmayan kültürel miras, toplumların sahip olduğu ve kuşaktan kuşağa aktarılan kültürel değerleri ifade etmektedir. Bu miras değerlerinin korunması ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için 2003 yılında UNESCO tarafından ...
Sürdürülebilir turizm mi? Turizmde sürdürülebilirlik mi? Kavramsal bir tartışma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2015)
Sürdürülebilirlik ve sürdürülebilir kalkınma temel kavramlarının turizm sektöründeki yansımaları olarak turizmde
sürdürülebilirlik veya sürdürülebilir turizmin kavramsal açıdan analizinin gerçekleştirildiği bu çalışmanın ...
Turizm öğrencilerinin iletişim becerileri üzerine bir araştırma: Afyon Kocatepe Üniversitesi örneği
(Gaziantep Üniversitesi, 2015)
Günümüzde insan kaynağı her işletmede olduğu gibi, emek yoğun özellikli turizm
sektöründe de çok önemlidir. Mesleki eğitimlerine devam turizm öğrencilerine iletişim
becerilerinin kazandırılması ve geliştirilmesi eğitim ...
Örgütsel sosyalizasyon taktiklerinin işgörenlerin kariyer planlamaları üzerine etkisi: Beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada, otel işletmelerinde uygulanan örgütsel sosyalizasyon taktiklerinin işgörenlerin kariyer
planlamaları üzerine etkisini belirlemek amacıyla, İstanbul’da faaliyet gösteren beş yıldızlı otel
işletmelerinde ...