Konu "Sosyal Medya" için Tezler listeleme
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-11
-
Ağızdan ağıza pazarlama trendi olarak sosyal medya fenomenlerinin marka yayılımı ve tüketici satın alma karar sürecine etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Son yıllarda artan sosyal medya kullanımı sayesinde günümüzde birçok marka sosyal medyada ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yaparak marka farkındalığını yaratmak, hedef kitlesine ulaşarak marka bilinci oluşturmak ve ... -
Bir Tutundurma Aracı Olarak Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Tutundurma kanallarının artması işletmeler açısından rekabeti daha geniş alanlara yaymaktadır. İşletmecilikte geleneksel yaklaşımlarla devam ederek, yükselen trendleri yakalayamama ve o alanda geri kalma rekabet koşulları ... -
Bir tutundurma mecrası olarak sosyal medya ve türkiye’de üç büyük spor kulübünün sosyal medya hesaplarının içerik analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Günümüz rekabet ortamında işletmelerin pazardaki konumlarını koruyabilmek için sosyal medya üzerinden de tutundurma faaliyetlerini yürütmelerinin önemi giderek artmaya başlamıştır. Bu doğrultuda spor kulüplerinin diğer ... -
Ergenlerin akılcı olmayan inançları ile sosyal medyaya yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyonkarahisar ili örneklemi)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)İnsanların sahip olduğu akılcı ve akılcı olmayan inançlar gerçek hayatta söz konusu olduğu kadar sanal hayatta da söz konusudur. Kullanım yaygınlığı yüksek oranlarda olan sosyal medya beraberinde bazı sorunlar getirmektedir. ... -
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ... -
Hedonik tüketim davranışlarında sosyal medyanın rolü: Afyon Kocatepe Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüzde tüketim sadece bir ihtiyacın giderilmesi değildir. İnsanlar ürün veya hizmet satın alırken tüketime duygusal bir anlam katmaktadır. Hedonik tüketim olarak adlandırılan ihtiyaçlardan çok arzu ve duyguların ön ... -
Instagram kullanan ev hanımları ve çalışan kadınların tüketim alışkanlıklarının incelenmesi: Afyonkarahisar örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Araştırmanın temel amacı, internetin yaygınlaşmaya başlaması ve sosyal medya mecralarının da gittikçe topluma hakim olmasıdır. Sosyal medyanın gittikçe yaygınlaşması yaşamsal ilişkileri etkileyen ve şekillendiren bir süreç ... -
Sosyal medya fenomenlerinin destinasyon tercihi üzerindeki etkisi: Kuşaklar arası bir karşılaştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Yeni teknolojilerin gelişmesi ile birlikte internet üzerinden yapılan ticari işlemler, görüşmeler, bilgi aktarımı, duygu, düşünce paylaşımı, sosyal medya kullanımının hızla artması, internetin yaşamın her alanında etkili ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ... -
Sosyolojik Araştırma Tekniklerinin Sosyal Medya Üzerinden Kullanımı Ve Saha Araştırması Verileriyle
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Sosyal medya ile birlikte yaşantımız dijitalleşmektedir. Gündelik yaşantımız içerisinde bir çok şeyi sosyal medya vasıtasıyla yapıyor oluşumuz bu durumu ispatlar niteliktedir. Bireylerin yaşantılarını sosyal medyaya taşıyor ... -
Turistik Deneyimlerin Sosyal Medyada Paylaşımı Üzerine Bir Araştırma: Bodrum Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)2000’li yıllara gelindiğinde gündelik hayatın bir parçası haline gelen sosyal medya diğer sektörlerde olduğu gibi turizm sektöründe de önemli bir kavram halini almıştır. Turistlerin deneyimlerini sosyal medyada paylaşım ...