Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sosyal medya fenomenlerinin destinasyon tercihi üzerindeki etkisi: Kuşaklar arası bir karşılaştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Yeni teknolojilerin gelişmesi ile birlikte internet üzerinden yapılan ticari işlemler, görüşmeler, bilgi aktarımı, duygu, düşünce paylaşımı, sosyal medya kullanımının hızla artması, internetin yaşamın her alanında etkili ...
Algılanan otantiklik ve destinasyon imajının turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi: Eskişehir örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Araştırmanın temel amacı algılanan otantiklik ve destinasyon imajının turistlerin davranışsal niyetlerine etkisini belirlemektir. Araştırmada nicel araştırma yöntemi kullanılmış ve veriler anket tekniği ile toplanmıştır. ...