Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türkçe Öğretmenlerinin Kelime Öğretim Yöntem ve Tekniklerini Kullanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştirma (Afyonkarahisar İli Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu çalışma, Türkçe öğretmenlerinin literatürde, Türkçe öğretim programlarında ve Türkçe kitaplarında yer alan kelime öğretim yöntem ve tekniklerini kullanma düzeylerini belirlemek amacıyla yapılmıştır.
Araştırma ...
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Becerilerinde Zarf Kullanımı Üzerine Bir Araştırma ( Manisa / Turgutlu İlçesi Örneği )
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu çalışma, çalışma evrenindeki ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatım becerilerinde zarf kullanım sıklığının belirlenmesi için yapılmıştır.
Öğrencilerin zarf kullanım sıklığını tespit edebilmek için Turgutlu ...
Uşak Merkez İlköğretim 5., 8. Ve 11. Sınıfların Yazılı Kelime Hazinesinin Belirlenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Bu çalışma, Uşak merkezde bulunan ilk ve orta dereceli okullarda eğitim-öğretim gören 5., 8. ve ortaöğretim11.sınıf öğrencilerinin yazılı anlatımlarında kullandıkları aktif kelime hazinesinin belirlenmesine yönelik bir ...
İlköğretim 5. Ve 8. Sınıflar ile Ortaöğretim 11. Sınıfların Sözlü Anlatımdaki Aktif Kelime Hazineleri / Afyon Merkez Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)
Çalışmada Afyon il merkezindeki ilköğretim 5. ve 8. sınıflar ile ortaöğretim 11. sınıfların sözlü anlatımdaki aktif kelime hazineleri incelenmiştir. Adı geçen sınıflardaki öğrencilerin aktif kelime hazinelerini tespit etmek ...