Güncel Gönderiler: Doktora Tezleri / Sanatta Yeterlik
Toplam kayıt 168, listelenen: 161-168
-
Bir Tutundurma Aracı Olarak Sosyal Medyanın Marka Bağlılığına Etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Tutundurma kanallarının artması işletmeler açısından rekabeti daha geniş alanlara yaymaktadır. İşletmecilikte geleneksel yaklaşımlarla devam ederek, yükselen trendleri yakalayamama ve o alanda geri kalma rekabet koşulları ... -
TFRS 8 Faaliyet Bölümleri Standardının Getirdikleri ve Borsaya Kote (İMKB 100) Şirketler Üzerine Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)İşletmeler, dünya ticaret hacminin büyümesi ile beraber birden çok alanda faaliyet göstermeye başlamıştır. Bunun sonucu olarak da işletmelerin faaliyetlerinin, bölümlere ayrılarak incelenmesi ihtiyacı ortaya çıkmıştır. ... -
Tüketici Algısı Açısından Kurumsal İtibar İle Marka Değeri İlişkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Kurumsal itibar, kurumun çalışmalarından etkilenen ve kurumu etkileyen çevrenin oluşturduğu kurumsal paydaşların kurum hakkındaki rasyonel ve duygusal değerlendirmelerinden oluşmaktadır. Marka değeri ise işletmenin sahip ... -
Liderlik Tarzının Stratejik Değişime Etkisi Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Örgütlerin içsel ve dışsal fırsatları ve tehditleri değerlendirebilmeleri ve şartlar doğrultusunda değişebilme yetenekleri, onların rekabet ortamında hayatta kalabilmelerini sağlayan en önemli yollardan biridir. Örgütsel ... -
Vadeli İşlem Piyasası ile Spot Piyasa Oynaklığı Arasındaki İlişki: İzmir Vadeli Eylem ve Opsiyon Borsası Üzerine Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Finansal piyasalarda meydana gelen dalgalanmalar, yatırımcılar açısından risk yönetiminin ve vadeli işlemlerin önemini artırmaktadır. Vadeli işlem piyasası ile spot piyasalar sürekli etkileşim içerisinde olup, iki piyasa ... -
Örgütsel Performansın Ölçülmesinde Çok Boyutlu Ölçüm Yaklaşımları Ve Performans Prizmasına İlişkin Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)İşletmeler yaptıkları işte ne ölçüde başarılı olduklarını saptamak, rakiplerine göre kendi durumlarını ortaya koyabilmek ve faaliyet gösterdikleri alanda yerlerini belirlemek amacıyla performans ölçüm yöntemlerine ihtiyaç ... -
Hizmet İşletmelerinde Kurumsal İtibarın Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Rolü: Kırgızistan Üniversiteleri Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Kişiler için kullanılan ve saygı görme olarak tanımlanan itibar kavramı, zamanla işletmeler için de kullanılan bir kavrama dönüşmüş ve işletmelerin çok önemli bir soyut zenginliği haline gelmiştir. Paydaşlarının zihnindeki ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışına Dayalı Sosyal Raporlamanın İşletme Performansı Üzerine Etkisi: Türkiye Uygulaması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Sosyal raporlama kavramı, işletmelerin gerçekleştirdikleri faaliyetlerinin sonuçlarını, sadece ekonomik etkiler yönünden değil, aynı zamanda sosyal etkilerini de hesaba katarak toplumun çeşitli kesimlerine açıklamak ...